واکنش تند کورش تهامی به شایعات فضای مجازی پیرامون همسرش

فضای مجازی مملو از خبرهای ضد و نقیض درباره هنرمندان و سلبریتی هاست . اخباری که گاه با غرضهای شخصی همراه است گاه برای جلب توجه و گاه برای تخریب چهره ها مطرح می شود. ما در این صفحه خواهیم کوشید آخرین و مهمترین مطالب نوشته شده در صفحه اصلی هنرمندان و اهالی فرهنگ، ادب و هنر را منتشرنماییم . این مطالب بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارد اما گاه با نقد و تحلیل نیز همراه خواهد بود.

واکنش تند کورش تهامی به شایعات فضای مجازی پیرامون همسرش

مروری بر پست جدید کورش تهامی

کورش تهامی که برای اولین بار در سن ۲۵ سالگی در فیلم « سینما، سینماست » مقابل دوربین قرارگرفت تا پیش از مهاجرت همسر سابقش(شبنم طلوعی) یکی از کم حاشیه ترین بازیگران حال حاضر کشورمان بود. می توان آرامشی که در چهره اش دیده می شود را در رفتار و گفتارش نیز مشاهده کرد. با این همه وی در صفحه اینستاگرامش به مطالبی که در یکی از صفحه های این شبکه اجتماعی، درباره زندگی خصوصیش منتشر شده است واکنش نشان داده است.

او چندی پیش(اردیبهشت ۱۳۹۶) در مصاحبه ای با تی وی پلاس ابعاد مختلفی از روحیات و زندگیش را بیان کرده بود اما ظاهراً پست های چند صفحه ی اینستاگرامی او را ناراحت کرده است وحاشیه هایی برای این مصاحبه به وجود آورده است که او را به واکنش واداشته است.

این بار کوروش تهامی نسبت به شایعات فضای مجازی در صفحه اینستاگرام شخصی خود اینگونه پاسخ داده است :

در یکی دو پیج زرد و منحوس در اینستاگرام که تکلیف گردانندگانشان بزودی روشن خواهد شد، مطلبی به چشمم خورده که فقط نشان از کینه ها و عقده های درونی و خانوادگیست… آن مطلب مزخرف ودروغ هم اینست که من در جایی گفته ام همسرم ده سال از من بزرگتر است!!!
کورش تهامی
کورش تهامی
به هر حال لازم دیدم در همینجا یکبار برای همیشه به آن دوستان مریضی که به هر قیمتی میخواهند لایک گدایی کنند اعلام کنم: «نه تنها همسرم از من بزرگتر نیست،بلکه چندین سال هم از من کوچکتر است.»با عرض معذرت از دوستان و همراهان همیشگی عزیزم که کمی با لحن تند حرف زدم.

 

در اینجا بخشی از فیلم آشوب با بازی و خوانندگی کورش تهامی را می توانید ببینید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 39 = 44