«جلیل سامان» مهمان نشست مجازی «هنرلند» در گروه تلگرامی «سرزمین هنر»

نقد و بررسی سریال نفس با حضور «جلیل سامان» : وبسایت هنرلند و فصلنامه  چند رسانه ای «سرزمین هنر» برگزار می کنند

همزمان با پایان سریال تلویزیونی “نفس”  نشست مجازی نقد و بررسی سریال تلویزیونی «نفس» امشب یکشنبه ۱۱ تیرماه از ساعت ۲۳ در گروه تلگرامی سرزمین هنر برگزار خواهد شد. سریال نفس در ماه مبارک رمضان  هر شب از ساعت ۲۱ از شبکه ۳ سیما پخش می شد و بینندگان زیادی را در این ساعت پای تلویزیون می نشاند.

سریال نفس در واقع قطعه دیگری از سه گانه های کارگردان خوش فکر تلویزیون ، جلیل سامان است که به روایت وقایع انقلاب اسلامی علاقه فراوانی دارد. سامان در این مجموعه های سه گانه به نقش گروهک منافقین در مقاطع قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخته است و با داستانهای عاطفی روایتگر بخشی از تلخترین وقایع انقلاب اسلامی گردیده است که به چگونگی استفاده سازمان مخوف مجاهدین خلق ایران(منافقین) از احساسات پاک جوانان این مرز و بوم برای مطامع حزبی خویش می پردازد.

موفقیت  سریال «ارمغان تاریکی» و استقبال گسترده مخاطبان از آن سریال باعث شد که صداوسیما توجه خاصی به این اثر نشان دهد و زمینه ساخت سریالهای بعدی یعنی سریالهای «پروانه» و «نفس» را هم فراهم سازد. سامان که کارگردانی گزینشگر و سختگیر است برای ساخت قسمتهای مختلف این سه گانه تلاش زیادی نموده است اما هنوز به نظر می رسد هیچکدام به اندازه «ارمغان تاریکی» موفق نبوده اند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید
                                                     سریال نفس

این کارگردان خوشنام امشب مهمان وبسایت «هنرلند» و فصلنامه «سرزمین هنر» خواهد بود و به صورت آنلاین در گروه «سرزمین هنر» با منتقدان و مخاطبان هنردوست خود گفتگو خواهد کرد.

علاقمندان به شرکت در نشست مجازی نقد و بررسی سریال نفس با حضور «جلیل سامان» می توانند از طریق کانال تلگرامی هنرلند به نشانی:

https://telegram.me/honarland_ir

لینک حضور در این گفتگوی زنده و مستقیم را دریافت کنند. خلاصه این نشست فردا در هنرلند  در اختیار علاقمندان به مباحث هنری قرار خواهد گرفت  و  مشروح نظرات بینندگان و سازندگان سریال نفس به همراه گزارش تفصیلی این نشست در شماره بهار و تابستان فصلنامه سرزمین هنر منتشر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. مجید می گوید

    ضمن تقدیر و تشکر از کارگردان گرانقدر و با حوصله سریال نفس جناب جلیل سامان؛ پایان سریال و داستان چنین به تصویر کشیده شد و پایان یافت که گویی داستان ادامه دارد. آیا چنین است. فصل دوم ساخته میشه؟

  2. کاوه می گوید

    بالاخره آقای سامان از نظر شما خوبه یا بده؟
    توی مطلب مربوط به ترانه های فرهاد که حسابی محکومش کرده بودین!؟
    بعد باهاش نشست تلگرامی برگزار میکنین!

    1. هنرلند می گوید

      جناب آقای مهدیان
      باتشکر از نظرات شما . انتشار نقد ونظر درباره آثار هنرمندان ارجمند در این وبسایت و به گمانمان هررسانه ی دیگر نمی تواند کاری به خوبی یا بدی شخص هنرمند داشته باشد. خوبی و بدی انسانها امری نسبی و مفهومی بزرگتر از نقد و نظر یک فیلم یا سریال است. برگزاری نشست مجازی با کارگردان محترم این سریال منافاتی با مطلب منتشر شده ی پیشین ندارد. موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

67 + = 73