واکنش اینستاگرامی هنرمندان نسبت به تصمیم جدید دولت + عکس

امروزه در دنیای هنرمندان وسلبریتی ها هستند افرادی که بجز وظایف هنری به وظایف اجتماعی خود واقفند و نسبت به اتفاقات اجتماع خود ساکت نمی نشینند، نمونه بارز این حرکات در زلزله کرمانشاه مشاهده شد و هنرمندان و سلبریتی هایی ازجهان هنر و وزش و دانش در صحنه حضور پیدا کردند. این بار بخشی از هنرمندان در فضای مجازی به  افزایش عوارض خروج از کشور در لایحه ی بودجه ۹۶ واکنش نشان دادند.

واکنش هنرمندان نسبت به عوارض خروج از کشور

افزایش عوارض خروج از کشور که به تازگی اعلام شده است با واکنش‌هایی در صفحات مجازی هنرمندان همراه شده است که در ذیل به چند نمونه آن اشاره می کنیم:

مجید صالحی با نگاهی طنز گونه به این ماجرا پرداخته و با انتشار عکسی در اینستاگرام خود اعتراض خود را اعلام نموده است.البته این پست مجید صالحی چند عکس سیاسی دیگر هم داشت که موضع سیاسی وی را نشان می دهد.

 

 

نوید محمد زاده با انتشار عکسی طنز با استفاده از دیالوگ مشهور فیلم «ابد و یک روز» با لحن کنایه آمیز واکنش خود را نسبت به این موضوع نشان داده است

 

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

 مهراب قاسمخانی با انتقادی تندتر و با انتشار پست‌ی در صفحه اینستاگرام نظر شخصی خود را نسبت به این موضوع  نشان داده و اینگونه نوشت :

سر ماجراى عوارض خروجى اومدن اداى رابین هودِ جنگل شروود در بیارن، شدن کیوونِ ده برره که “پول زور” میگرفت
پ.ن اول: دولت بهار دلار رو هشتصد و هفتاد تومن تحویل گرفت، سه هزار و صد تومن تحویل داد. نه یکیشون به مردم گفت چرا، نه هیشکى بدهکار ملت شد… دولت تدبیر دلار رو سه هزار و صد تومن تحویل گرفت، دیروز موفق شد اونو برسونه به چهار هزار و دویست تومن. نه یکیشون به مردم میگه چرا، نه هیشکى بدهکار ملت میشه…
پ.ن دوم: ناشکرى نکنیم. اگه از نظر ارزش پول و پاسپورت جزو ده کشور آخر جهانیم، به جاش توى فساد ادارى و اعتیاد جزو پنج تاى اولیم

رضا صادقی خواننده سیاهپوش کشورمان هم که در انتخابات از حامیان دکتر روحانی بود در صفحه اینستای  خود  چنین نوشته است:

سلام آقای رئیس جمهور..رای دادیم، حمایت کردیم، توهین شنیدیم، تهمت شنوفتیم….حرف من عوارضی و قیمتش، نون و قیمتش، زلزله زده و محرومیتش، گرونی و مصیبتش، حتی نون و نداشتنش نیست، درد اینجاست که انگار از حال و روزمون خبر ندارید…چشم یاری داشتیم..

یادداشت رضا صادقی
یادداشت رضا صادقی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

99 − 95 =