کوتاه ، مفید و مختصر: عارف لرستانی (۱۳۹۶-۱۳۵۰)

کوتاهی و بلندی مدت عمر آدمی ملاک نیست، خوب زندگی کردن ملاک است. این که بدانی از زندگی چه می خواهی و چه باید بکنی؟ این که ندانی از کجا آمده ای و به کجا خواهی رفت یک درد مشترک است اما این که بدانی حالا که هستی چه باید بکنی یک آرزوست  آرزوئی که خیلیها به آن دست پیدا می کنند و خیلیها هم نه…او یکی از کسانی بود که راهش را انتخاب کرده بود.

او می دانست روزی خواهد رفت به کجا؟! برایش مهم نبود می گفت بالاخره روزی می روم و می فهمم اما حالا که بود باید کاری می کرد ؛ و آن کار کشتی گرفتن نبود ، هرچند ورزش را دوست داشت و کشتی ورزش محبوب مردم زادگاهش  بود اما در درونش میل به هنر زبانه می کشید همان طور که به ایل وتبارش عشق می ورزید . او کرد بود و همیشه به این موضوع افتخار می کرد چون قوم کرد مردمی قوی و محکمی دارد که در برابر مسائل مختلف قوی و محکم برخورد می کنند.

از دانشکده هنر ومعماری تا صحنه بازیگری را به خوبی طی کرد اما آشنائیش یا مهران مدیری و راهیابیش به تلویزیون راه او را برای ورود به خانه دل مردم هموار کرد. هیچ وقت نمی دانست این قدر برای خنداندن مردم استعداد دارد، اما وقتی که فهمید می تواند مردم را بخنداند این شادی مردمش را بر هر ژست و خودبینی ترجیح داد و اینگونه شد که محبوب شد.

عارف لرستانی

۱۵ بهمن ۱۳۵۰ کرمانشاه

۲۶فروردین ۱۳۹۶ تهران

آخرین وداع یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ مراسم  تشییع جنازه  ساعت ۱۱ مقابل تالار وحدت

«هنرلند» درگذشت هنرمند فقید” عارف لرستانی “را به خانواده محترم ، بازماندگان و جامعه هنرمندان کشور تسلیت می گوید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =