گزارش: شبی با «پری» در تالار حافظ

الهه حسنی و رحمان کاظمی 

نمایش «پری» کاری از امیر غفارمنش از ۲۱ مردادتا ۱۹ شهریور در تالار حافظ اجرا می شود.

کارگردان این نمایش در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هنرلند گفت:

نمایش پری نوشته خیرالله تقیانی پور ، یک نمایش ایرانی با همان مشخصات کنش ها و طنازی های فضای نمایش ایرانی است.

غفارمنش درباره شیوه اجرایی نمایش افزود: نمایش «پری» جزئی از نمایش های ایرانی است و با طراحی خوب علیرضا مهران به اصول نمایش های ایرانی پایبند است.

در این نمایش بازیگرانی همچون آزاده زارعی و امیر کربلایی زاده، علیرضا مهران، یزدان فتوحی، کامبیز امینی، مجید یاسر و سامان دارابی به ایفای نقش می‌پردازند. و یک گروه دوست داشتنی درست شده است.

حمید علی نژاد تهیه کننده، سعید نقدزاده مدیر تولید، علیرضا مهران طراح صحنه و لباس، رضوانه عبیری منشی صحنه ، فرشاد ارج دستیارکارگردان، علی المعی آهنگساز و مهدی سربازی روابط عمومی این نمایش را برعهده دارند.

در ادامه امیر کربلایی زاده که بعد از فوت پدرش روزهای تلخی را سپری می کند از بازگشت زود هنگامش به صحنه بازی گفت: این وصیت پدرم بود که تا وقتی که می توانم لبخند بر لب کسی بنشانم دست از تلاش بر ندارم .

وی با اشاره به اینکه مرگ امر پروردگار است و باید تسلیم آن باشیم افزود: متن نمایش زیباست و با فراز و فرودهای زیادی همراه است و همین برایم جذاب بود.

همچنین مجید یاسر که بعد از یک دهه با نقش شاه قاجاری در این نمایش حضور پیدا کرد گفت: متن خیلی خوب و پر محتوایی دارد و با توجه به این قابلیت ها نمایش می تواند هر نوع قشری را با خود همراه کند.

وی افزود: تمام تلاش من و اعضای گروه این است که تماشاچی راضی از سالن خارج شود.

غفارمنش از اجرا زیاد سالن تئاتر در یک روز گلایه کرد و گفت: این موضوع در کیفیت کار تاثیر می گذارد چرا که تنها بیست دقیقه قبل از نمایش سالن به بازیگران تحویل داده می شود و فرصت کافی برای تمرین نمی ماند.

وی در پایان گفت: به تمامی افرادی که اهل خنده “همراه با اندیشه “هستند و نمایش ایرانی را دوست دارند پیشنهاد داد تا فضای شاد این نمایش را از دست ندهند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 1